URN_NBN_SI_DOC-DJRTHGHV

torja članka ugotavljata, da je prav katalog, ki naj bi bil ključ k zalogam knjižnice, le prevečkrat nepremostljiva pregrada med bral­ cem in temi zalogami. Vzrok vi­ dita predvsem v tem, da se kata­ logizacija slej ko prej obravnava le kot bibliografsko-tehnični pro­ blem, ne pa kot problem komuni­ kacije — to obsežno in nadvse ak­ tualno področje ostaja že zmerom neraziskano. Avtorja poudarjata, da bi bilo treba vse delovanje knjižnic usmeriti k potrebam bral­ cev, tako da katalogi ne bi bili sa­ mo bibliografsko natančni, ampak tudi za bralca uporabni; uvesti bi bilo treba pomoč bralcem, ki naj bi neposredno dopolnjevala druge re­ ferenčne pripomočke v knjižnici. Vsekakor pa je vsakršen poskus, povečati uporabnost knjižnice, tve­ gan brez temeljito izvedenih pred­ hodnih raziskav in anket. Četrta številka revije je skoraj v celoti posvečena enotni temi — vzgoji in izobrazbi knjižničnega in informacijskega kadra. O tem vprašanju govori vrsta prispevkov, podprtih z zanimivimi statistični­ mi podatki, in urejenih tako, da vsak izmed njih obravnava vzgojo kadrov za določen tip knjižnice — od ljudskih knjižnic do informa­ cijskih centrov v industriji. Obse­ žen je zlasti prispevek o vzgoji ka­ drov za univerzitetne knjižnice in o kvalitetah, ki naj bi jih taka izobrazba dajala. Serija se zaklju­ či s pregledom današnjega stanja v vzgoji naraščaja za specialne knjižnice in informacijske centre v Veliki Britaniji. Katarina Bogataj 220

RkJQdWJsaXNoZXIy