untitled

77 11. Pernat, A. (2002). Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami Velike čitalnice Narodne in univerzitetne knjižnice v Ljubljani. Diplomska naloga. Ljubljana: Filozofska fakulteta, Oddelek za bibliotekarstvo. 12. Petr, K. (2001). Academic library user survey: Faculty of Education Library in Osijek. Knjižnica , 45 (4), 67–82. 13. Robinson, C. M. in Reid, P. (2007). Do academic enquiry services scare students? Reference Service Review , 35 (3), 405–424. 14. Roccos, L. J. (2003). The new information professional – not your fathers library. Jurnal of Education and Information Science , 44 (2), 188–193. 15. Zabukovec, V. in Polič, M. (2002). Visokošolske knjižnice in zaznana kvaliteta komunikacije med bibliotekarji in uporabniki. V M. Dolgan - Petrič (Ur.), Razvoj visokošolskih knjižnic za univerzo 21. stoletja: zbornik referatov (str. 69- 81). Ljubljana: Centralna tehniška knjižnica. Mira Vidic je bibliotekarka v Knjižnici Medvode. Naslov: Podblica 6, 4201 Zgornja Besnica Naslov elektronske pošte: je_suis_mira@yahoo.com Dr. Primož Južnič , izr. prof., je profesor na Oddelku za bibliotekarstvo, informa- cijsko znanost in knjigarstvo na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Naslov: Aškerčeva 2, 1000 Ljubljana Naslov elektronske pošte: primoz.juznic@ff.uni-lj.si Vidic, M.; Južnič, P. Odnos »visokošolski knjižničar – študent«: kako študentje poznajo delo visokošolskega knjižničarja

RkJQdWJsaXNoZXIy