URN_NBN_SI_DOC-1EJ38F8X

Literatura in viri: 1. W ood E.J.: Strategic m arketing for libraries. - W e stp o rt: G reen­ w ood Press, 1988 2. Kotier P.: M arketing for nonprofit organizations. - Englew ood Cliffs, N ew J e rse y : Prentice-Hall, 1975 3. Public libraries today an d tom orow : approaches to their goals and m anagem ent. - L o n d o n : The British Library Board, 1986 V: Li­ brary and Inform ation Research rep o rt 50 4. Potočnik V.: Trženje. - Ljubljana : D ržavna založba Sovenije, 1991 5. Deželak B.: M arketing. - M aribor : O bzorja, 1971 6. Bunc M.: M arketing v združenem delu. - Ljubljana : Delavska en o t­ nost, 1978 7. Blagden J., H arrington J.: H ow good is y o u r library?. - London : Aslib, 1990 8. Blaise C.: The m arketing of public library services in the United K ingdom - the rationale for a m arketing approach. Fotokopija članka iz E uropean Journal of M arketing. Bradford, 1984, letn. 18/2 9. Blaise C.: The m arketing of public library services in the UK - prac­ tical applications. Fotokopija članka iz E uropean Journal of M ar­ keting. Bradford, 1984, letn. 18/2 10. C olem an P.: Public libraries can an d d o m ake a difference : a case to be proved. Fotokopija članka iz E uropean Journal of M arket­ ing. Bradford, 1984, letn. 18/2 11. T urner N.: M arketing the library service - sales and prom otion. Fo­ tokopija članka iz E uropean Journal of M arketing. Bradford, 1984, letn. 18 /2 12. Krkic S.: M ark etin g : teorija i prim jena. - Sarajevo : Književna zajednica D rugari, M o sta r: U niverzitet Džem al Bjedič, 1989 13. Kanič I.: Inform acija - cena, vred nost in dostopnost. - Knjižnica, Ljubljana, 36 (1992) 2, str. 45-52 14. Slokar R.: Splošnoizobraževalne knjižnice in inform acijska p oliti­ ka v lokalnih skupnostih. - Knjižnica, Ljubljana, 36 (1992) 2, str. 29-37

RkJQdWJsaXNoZXIy