Zgodovina v šoli

  1. 2012
     30

    številka: 1/2 (2012)
    številka: 3/4 (2012)
    Nastanek svetovnih religij (številka: 1/2, 2012)
    Kako je potekalo (vnovično) odkrivanje "nove celine" - po Kolumbovih sledeh odkrivanja sveta (številka: 1/2, 2012)
    Ana Skerlovnik Štrancar, Stezice, k' so včasih bile, Zgodovinski krožek OŠ Milojke Štrukelj Nova Gorica 1982/83-2007/08. Ljubljana: Zveza prijateljev mladine Slovenije, 2009, 96 strani in 31 strani prilog (številka: 1/2, 2012)
    Knjiga odstira zgodovino (številka: 1/2, 2012)
    Katera Evropa, katera Kitajska? (številka: 1/2, 2012)
    Michael Kerrigan, Kako so živeli, Ljubljana: MK, 2008, 159 strani (številka: 1/2, 2012)
    Kulturno izročilo starega Egipta (številka: 1/2, 2012)
    Sredozemlje - prostor sodelovanja in nasprotij med kulturami (številka: 1/2, 2012)
    Razvoj ustavnosti in parlamentarizma v Avstriji (1848-1867) (številka: 1/2, 2012)
    Slovenski zgodovinski atlas (številka: 1/2, 2012)
    Tekma za Afriko (številka: 1/2, 2012)
    Interdisciplinarni pristop k spoznavanju grške kulture v skladu s posodobljenim učnim načrtom za zgodovino (številka: 1/2, 2012)
    Slovensko narodno gibanje (številka: 3/4, 2012)
    Skupaj močnejši, priročnik za učitelje/-ice in učence/-ke tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja osnovne šole (številka: 3/4, 2012)
    Raziskovanje humanitarnega prava, priročnik za učitelje (številka: 3/4, 2012)
    Pedagoška dejavnost v Zgodovinskem arhivu Celje v obdobju 2001 do 2011 (številka: 3/4, 2012)
    Leto 1848 - leto revolucij in "pomlad narodov" (številka: 3/4, 2012)
    Vodeni ogled baročne Ljubljane za učence tretjega triletja (številka: 3/4, 2012)
    Pouk zgodovine na Češkem v luči evropske dimenzije (številka: 3/4, 2012)
    Jugoslavija in vzhodni blok (številka: 3/4, 2012)
    Uporaba didaktičnih iger pri pouku zgodovine v osnovni šoli (številka: 3/4, 2012)
    Evropa po dunajskem kongresu (številka: 3/4, 2012)
    Bojan Himmelreich, Celjski olimpijci 1936-1988 (številka: 3/4, 2012)
    Širjenje demokratičnih pravic v drugi polovici 19. stoletja (številka: 3/4, 2012)
    Predsodki kot vzrok vojn in spopadov (številka: 3/4, 2012)
    Reviji na pot (številka: 1-2, 2012)
    Seminar Sveta Evrope "Memorial de shoah, Pariz, 23.4.-26.4.2012" (številka: 3-4, 2012)
    Reviji na pot (številka: 3-4, 2012)
  2. 2013
     23

    številka: 1/2 (2013)
    številka: 3/4 (2013)
    Zgodovinska romana Bobri in Pod svobodnim soncem - izziv srednješolcem (številka: 1/2, 2013)
    Učbenik - aktivni pripomoček pri pouku (številka: 1/2, 2013)
    Domovinska vzgoja v osnovni šoli (številka: 1/2, 2013)
    Islam v ameriških učbenikih za srednje in višje šole (številka: 1/2, 2013)
    Sodelovalno učenje na primeru učne teme Način življenja (številka: 1/2, 2013)
    Slovenski migranti po svetu (številka: 1/2, 2013)
    Razumeti zgodovino - muzejsko delo pri pouku zgodovine (številka: 1/2, 2013)
    Učenje učinkovitega učenja v sodobni šoli (številka: 1/2, 2013)
    Izseljevanje primorskih Slovencev po 1. svetovni vojni (številka: 1/2, 2013)
    Vodeni ogled po Plečnikovi Ljubljani za učence tretjega triletja (številka: 1/2, 2013)
    Slovenska šola in pouk zgodovine v 21. stoletju (številka: 3/4, 2013)
    Tolminski punt in primorski srednješolci (številka: 3/4, 2013)
    Od New Yorka do nastanka ZDA (številka: 3/4, 2013)
    Projekt: domače branje pri zgodovini v šestem razredu (številka: 3/4, 2013)
    Osnovnošolski učni načrti za zgodovino in njihova prilagojenost nadarjenim učencem (številka: 3/4, 2013)
    Spodbujanje učencev k tekmovanju iz zgodovine s taborom in interaktivnimi metodami (številka: 3/4, 2013)
    Holokavst in srednješolci na strokovni šoli (številka: 3/4, 2013)
    Poročilo o tekmovanju učencev iz znanja zgodovine v šolskem letu 2012/2013 (številka: 3/4, 2013)
    Islam in zahodni svet (številka: 3/4, 2013)
    Človeka je treba vzgajati, da bi postal človek (številka: 3/4, 2013)
    Veliki Tolminski punt 1713 (številka: 3/4, 2013)
  3. 2014
     23

    številka: 1/2 (2014)
    številka: 3/4 (2014)
    Osvoboditev kolonij in civilnodružbena gibanja v boju za državljanske pravice (številka: 1/2, 2014)
    Zakaj vključiti tematiko aktivnega in odgovornega državljanstva v pouk zgodovine in kako (številka: 1/2, 2014)
    Slovenski arhivi se predstavijo (številka: 1/2, 2014)
    Rezultati mednarodnih primerjalnih raziskav državljanske vzgoje (številka: 1/2, 2014)
    120 zgodovinskih projektov (številka: 1/2, 2014)
    Mednarodna konferenca IHRA v Torontu v Kanadi v dneh od 6.do 10. 2013 (številka: 1/2, 2014)
    Pouk zgodovine o vojnah skozi oči otrok in mladostnikov (številka: 1/2, 2014)
    Pisni viri in pouk zgodovine (številka: 1/2, 2014)
    Viri in pouk zgodovine (številka: 1/2, 2014)
    Zgodovinski atlas (številka: 1/2, 2014)
    Vzgoja za demokratično državljanstvo v Avstriji (številka: 1/2, 2014)
    Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi, Zgodovina (številka: 1/2, 2014)
    Imre Agustič in njegov "Prijatel" (številka: 3/4, 2014)
    Prva svetovna vojna med mladimi na strokovni šoli (številka: 3/4, 2014)
    Vodeni ogled po secesijski Ljubljani za učence 9. razreda (številka: 3/4, 2014)
    Časnik Slovenec in arhivsko gradivo šole kot vir za preučevanje prve svetovne vojne v 9. razredu (številka: 3/4, 2014)
    Osamosvojitvena vojna na Gorenjskem v Gorenjskem glasu (številka: 3/4, 2014)
    Eustory youth academy 2013 v Ljubljani med 6. in 13. 10. 2013 (številka: 3/4, 2014)
    Zgodovina cehov na slovenskem Štajerskem in arhivska delavnica Cehi v Zgodovinskem arhivu Celje (številka: 3/4, 2014)
    Prvi perzijski imperij (številka: 3/4, 2014)
    Časopisna zgodovina od Vodnika do spleta (številka: 3/4, 2014)
  4. 2016
     26

    številka: 1/2 (2016)
    številka: 3/4 (2016)
    Razstava ob 100. obletnici začetka prve svetovne vojne na Osnovni šoli Matije Čopa Kranj (številka: 1/2, 2016)
    "Bedna kritja pod planoto tik nad Sočo" (številka: 1/2, 2016)
    Illustrated history (številka: 1/2, 2016)
    "Shared histories for a Europe without dividing lines" (številka: 1/2, 2016)
    Slovenski izseljenci v Bosni in Hercegovini med leti 1878-1883 (številka: 1/2, 2016)
    Novi izsledki o vlogi Slovencev v kabinetu prestolonaslednika Franca Ferdinanda in o slovenskih interpretacijah sarajevskega atentata (številka: 1/2, 2016)
    Uporaba pisnih virov pri pouku zgodovine na temo "prva svetovna vojna" (številka: 1/2, 2016)
    Pogled v fevdalno preteklost, stalna postavitev Muzeja kmečkih uporov v Gornji Stubici (številka: 1/2, 2016)
    Prva svetovna vojna 1914-1918 in Prekmurje (številka: 1/2, 2016)
    Reviji na pot (številka: 1/2, 2016)
    Življenje na belokranjskem podeželju - s posebnim poudarkom na občinah Podzemelj in Gradac - v času prve svetovne vojne (številka: 1/2, 2016)
    Hrvatski povijesni portal (številka: 1/2, 2016)
    Prva svetovna vojna v literaturi in pričevanjih (številka: 1/2, 2016)
    Literatura kot zgodovinski vir (številka: 1/2, 2016)
    Poletje 1991 "na kmetih" (številka: 3/4, 2016)
    Po sledeh holokavsta (številka: 3/4, 2016)
    Terensko delo pri pouku zgodovine (številka: 3/4, 2016)
    Slovenski kmečki upor 1515 - delo z zgodovinskimi viri (številka: 3/4, 2016)
    Spoznajmo slovenski kmečki upor s pomočjo pesmi (številka: 3/4, 2016)
    Priročnik Animirajmo! (številka: 3/4, 2016)
    Vseslovenski kmečki upor 1515: zborovanje v Konjicah - delo z zgodovinskimi viri (številka: 3/4, 2016)
    Vseslovenski kmečki upor - boj za staro pravdo ali novo družbeno ureditev (številka: 3/4, 2016)
    Zgodovinsko terensko delo po puntarskih Brežicah (številka: 3/4, 2016)
    Reviji na pot (številka: 3/4, 2016)
  5. 2017
     29

    številka: 1 (2017)
    številka: 2 (2017)
    Reviji na pot - Zgodovina v šoli je osvežena (številka: 1, 2017)
    Slikarska, kiparska in arhitekturna dela kot vir za pouk zgodovine (številka: 1, 2017)
    Formativno spremljanje in vrednotenje znanja in učenja zgodovine (številka: 1, 2017)
    Študijski obisk pedagoških svetovalcev Zavoda RS za šolstvo (ZRSŠ) na Education Scotland (ES) v Glasgowu, 22.-26. september 2014 (številka: 1, 2017)
    Tragom prošlosti (številka: 1, 2017)
    Formativno spremljanje znanja nam odstre nevidne kotičke dijakovega učenja in mišljenja (številka: 1, 2017)
    Gospodarska in družbena kriza zaradi izbruha vulkana Tambora v Indoneziji aprila 1815 (številka: 1, 2017)
    Histoire 6e geographie, programme 2009, Pariz, Nathan, 2009, 320 strani (številka: 1, 2017)
    Primer obravnave izbirne teme Antična kultura (grško gledališče in rimski cirkus, gradbeništvo Rimljanov in Grkov) po načelih formativnega spremljanja (številka: 1, 2017)
    Arhiv v kovčku na obisku v osnovni šoli (številka: 1, 2017)
    Histoire 2de, nouveau programme 2010, Pariz, Nathan, 2010, 320 strani (številka: 1, 2017)
    Roman Brvar, Dotik znanja, slepi in slabovidni učenci v inkluzivni šoli (številka: 1, 2017)
    Vključevanje formativnega spremljanja v obravnavo učnega sklopa pri pouku zgodovine (številka: 1, 2017)
    Franc Jožef (številka: 1, 2017)
    Franc Jožef - iz tradicije do moderne (številka: 2, 2017)
    Zdravstveno stanje in bolezni slovenskega prebivalstva v 19. stoletju (številka: 2, 2017)
    Povijest u nastavi - hrvaška znanstveno-strokovna revija (številka: 2, 2017)
    Ostati človek med vojno (številka: 2, 2017)
    Vračanje s fronte domov ali "umiranje" na svobodi (številka: 2, 2017)
    Dolg odmev ruskih revolucij leta 1917 (številka: 2, 2017)
    Formativno spremljanje pri pouku zgodovine na primeru teme Osamosvojitev Slovenije (številka: 2, 2017)
    Predstavitev gimnazijskih učbenikov za zgodovino založbe Školska knjiga (številka: 2, 2017)
    Razvoj družbe na Slovenskem v 19. stoletju v luči lokalnih dogodkov (številka: 2, 2017)
    Reviji na pot (številka: 2, 2017)
    100. obletnica preboja soške fronte pri Kobaridu (številka: 2, 2017)
    Mesto kot muzej - zgodovinsko terensko delo s pametnim telefonom (številka: 2, 2017)
    Fotografija, razglednica, politična karikatura in plakat kot zgodovinski vir (številka: 2, 2017)
  6. 2018
     19

    številka: 1 (2018)
    številka: 2 (2018)
    Učenje veščin kritičnega mišljenja - ne le vzgojno-izobraževalna možnost, temveč temeljna pravica vsakega učenca (številka: 1, 2018)
    Alternativna kultura in gospodarstvo v procesu osamosvajanja - dejavnosti za spodbujanje kritičnega mišljenja (številka: 1, 2018)
    Spodbujanje kritičnega mišljenja pri delu z zgodovinskimi viri (številka: 1, 2018)
    Mobiliziranci v nemško vojsko - dejavnosti za spodbujanje kritičnega mišljenja (številka: 1, 2018)
    "Peščica zemlje": izgon ljudi iz Posavja v času druge svetovne vojne - delo z zgodovinskimi viri (številka: 1, 2018)
    Reviji na pot (številka: 1, 2018)
    Ekskurzija v srednjeveško Škofjo Loko za učence izbirnih predmetov Odkrivajmo preteklost svojega kraja in Likovno snovanje (številka: 1, 2018)
    Reviji na pot (številka: 2, 2018)
    Vključevanje bralnih učnih strategij in formativnega spremljanja znanja v obravnavo učnega sklopa Gradbeništvo prvih civilizacij - nastanek prvih mest (številka: 2, 2018)
    Intervju pri pouku zgodovine na srednji tehniški šoli (številka: 2, 2018)
    Sto let od priključitve Prekmurja k matičnemu narodu (številka: 2, 2018)
    Strategije dela z učenci z učnimi težavami pri pouku zgodovine - primeri in predlogi iz pedagoške raziskave (številka: 2, 2018)
    Zgodovinsko in socialno ozadje Cankarjevega romana Na klancu - timsko poučevanje učiteljev zgodovine in slovenščine (številka: 2, 2018)
    Osamosvojitev Slovenije - samostojno učenje zgodovine (številka: 2, 2018)
    SLO Slovenski zgodovinski magazin. Časi, kraji, ljudje. September 2018/3, št. 19 (številka: 2, 2018)
    Pomanjkanje in lakota v Ljubljani v času prve in druge svetovne vojne (številka: 2, 2018)
    Tabori na Slovenskem in družbene razmere v šestdesetih letih 19. stoletja (številka: 2, 2018)
  7. 2019
     24

    številka: 1 (2019)
    številka: 2 (2019)
    Reviji na pot (številka: 1, 2019)
    Formativno spremljanje pri zgodovini. Priročnik za učitelje (številka: 1, 2019)
    Sodobna zgodovinska ekskurzija z naslovom Spoznajmo novejšo zgodovino ilirskobistriškega območja (številka: 1, 2019)
    Naj zacvetijo rumeni žafrani (številka: 1, 2019)
    Avtentično učenje zgodovine (številka: 1, 2019)
    Učenje zgodovine zunaj učilnic - obisk spominskega prostora nekdanjega koncentracijskega taborišča Ljubelj jug (številka: 1, 2019)
    Z Jenkom na pot! (številka: 1, 2019)
    Vojna piše usode ljudi v govornih nastopih srednješolcev (številka: 1, 2019)
    Zgodovina na maturi 2012-2018 (številka: 1, 2019)
    Vloga sevniškega tabora pri širjenju in utrjevanju narodne zavesti (številka: 1, 2019)
    Sekundarni pisni viri pri obravnavi izbirne teme Stičišča kultur v drugem letniku gimnazije (številka: 2, 2019)
    Rosemary Rees, Dan Nuttal, Darryl Tomlin, Exploring History ... (številka: 2, 2019)
    Neevropska zgodovina v osnovni šoli (številka: 2, 2019)
    Moč holokavsta v življenjskih zgodbah (številka: 2, 2019)
    Reviji na pot (številka: 2, 2019)
    Kako smo v Prekmurju obeležili prekmursko leto 2019 (številka: 2, 2019)
    Breznik Andreja, Po poteh skozi čas, vodnik po arheoloških parkih Slovenije ... (številka: 2, 2019)
    Potočka zijalka, visokogorska postojanka paleolitskih lovcev (številka: 2, 2019)
    Slovenija v starejši železni dobi (številka: 2, 2019)
    Ohranjanje spomina na preteklost in aktivni koraki v sedanjost - poučevanje o človekovih pravicah (številka: 2, 2019)
    Pariška mirovna konferenca (številka: 2, 2019)
    Robert Peal, Modern Britain 1760-1900 ... (številka: 2, 2019)