Akademija MM
slovenska znanstvena revija za trženje

  1. 1997
     10

  2. 1998
     19

    Marketinški vidiki klasificiranja izdelkov (številka: 2, 1998)
    Trženje in druge poslovne fnkcije - prijatelji ali sovražniki? (številka: 2, 1998)
    Sodelovanje med marketingom in R&R pri razvoju in uvajanju novih izdelkov (številka: 2, 1998)
    Dejavniki konkurenčnosti v mednarodnem trženjskem okolju - včeraj, danes, jutri? (številka: 2, 1998)
    Ocena vidnosti in nujnosti uporabe izdelkov kot dejavnikov, ki nakazujeta moč vpliva referenčnih skupin na izbiro izdelka in njegove znamke (številka: 2, 1998)
    William G. Nickels in Marian Burk Wood: Marketing. Relationships, quality, value (številka: 2, 1998)
    Učinki privatiziranja in neposrednih tujih vlaganj na nekatere marketinške aktivnosti podjetij v Sloveniji (številka: 2, 1998)
    Tržna naravnanost podjetij v Sloveniji - realnost ali fikcija? (številka: 2, 1998)
    Izgrajevanje tržne pozicije na mednarodnih trgih kot dimenzija učinkovite strateške zasnove mednarodnega marketinga (številka: 2, 1998)
    Kaj imajo skupnega necenovni dejavniki konkurenčnosti in lokacija njihovega razvoja? (številka: 3, 1998)
    Konkurenčni izzivi globalizacije trgov za slovenska podjetja (številka: 3, 1998)
    Pregled najvplivnejših avtorjev in člankov na področju trženja v ZDA v obdobju 1992-1996 (številka: 3, 1998)
    Analiza tržne naravnanosti podjetij v Sloveniji (številka: 3, 1998)
    Ali razlike v tipu lastništva podjetij odsevajo tudi v menedžmentu njihovih marketinških aktivnosti? (številka: 3, 1998)
    Zadovoljstvo s trženjskimi odnosi na medorganizacijskih trgih storitev tržnega komuniciranja (številka: 3, 1998)
    Marketinške aplikacije ekonomskih teorij rasti podjetja (številka: 3, 1998)
    Prodajna in marketinška usmeritev podjetij (številka: 3, 1998)
    številka: 2 (1998)
    številka: 3 (1998)
  3. 1999
     14

  4. 2000
     15

  5. 2001
     7

  6. 2002
     9

  7. 2003
     12

  8. 2007
     1

  9. 2008
     9

  10. 2009
     18

    Uspešnost tržnega komuniciranja na medorganizacijskih trgih (številka: 13, 2009)
    Celostni pristop k oblikovanju identitete znamke I feel Slovenia (številka: 13, 2009)
    Komuniciranje v poslovnem okolju (številka: 13, 2009)
    Trendi v oglaševanju trgovinskih organizacij (številka: 13, 2009)
    Vpliv izvora izdelka na vrednotenje njegovih lastnosti pri porabnikih (številka: 13, 2009)
    Oblikovanje spletne skupnosti na primeru spletnega mesta videolectures.net (številka: 13, 2009)
    International marketing strategies of Croatian groups of companies (številka: 13, 2009)
    Marketinški vidiki družbene odgovornosti (številka: 13, 2009)
    Analiza povezanosti dejavnikov tržne naravnanosti z inovacijskimi viri na vzorcu podjetij v Sloveniji (številka: 13, 2009)
    Kvalitativne sestavine povezovalnih odnosov organizacij s strateškimi dobavitelji in njihov vpliv na udejanjanje strategij nabavnega marketinga (številka: 13, 2009)
    številka: 13 (2009)
    številka: 14 (2009)
    Dynamic market-oriented strategic transformation of university business school in transition countries as institutional response to increased internationalization of business education (številka: 14, 2009)
    Consumerist attitudes in Slovenia, Croatia, Bosnia and Herzegovina and Serbia (številka: 14, 2009)
    Sales-marketing interface, its configurations and effects (številka: 14, 2009)
    Buyer-supplier relationships in the South American automotive industry (številka: 14, 2009)
    Analyzing the potentials of airline service elements to impact passenger loyalty - a hierarchical approach (številka: 14, 2009)
    The impact of the current economic crisis on strategies of multinational corporations in central and eastern Europe (številka: 14, 2009)
  11. 2010
     15

  12. 2011
     12

  13. 2012
     13

  14. 2013
     2

  15. 2014
     1

  16. 2015
     1